Monthly Archive:: Luty 2017

Plan treningowy do 1/4IM i olimpijki – okres Rozbudowa 1

Tu znajdziesz rozpiskę treningów do wykonania: Plan treningowy rozbudowa 1 Pliki treningowe dla aplikacji MaximumTrainer: Pliki z treningami Co zrobić z tymi plikami? Tutaj znajdziesz odpowiedź: Jak korzystać z planów Galeria treningów In progress Cele na okres Rozbudowy 1 Jeśli szczęśliwie dotarliście do okresu rozbudowy naszego rocznego planu treningowego, to musicie przygotować się na kilka zmian.

Pozycja czasowa na rowerze z lemondką cz.3 – ustawienia kokpitu

Fot. by Rob Duin & Friends via Foter.com W poprzednich wpisach omówiliśmy podstaw ustawienia czasowego oraz ustawiliśmy siodełko. Teraz pora na ustawienie kierownicy oraz lemondki. A więc do dzieła. Jeśli nadal masz problemy z oddechem, to dobrą informacją jest to, że wciąż możesz na tym polu sporo zdziałać. Sposobem na odciążenie przepony jest w tym momencie

Pozycja czasowa na rowerze z lemondką cz.2. – ustawienie siodełka

Po pierwszej części artykułu (znajdziesz ją tutaj) wiesz już z grubsza nad czym będziemy pracować. Pora zatem zabrać się za konkrety. Byle do przodu! Pierwsze, co należy zrobić, by zmniejszyć nacisk na przeponę, to przesunięcie pozycji na siodełku do przodu względem korby, co, nawiasem mówiąc, i tak zazwyczaj ma miejsce, kiedy jedziemy na lemondce. Powoduje