Plan treningowy triathlon tydzień 12

Autor zdjęcia: https://www.flickr.com/people/dulvariprestige/ licencja CCPora na finalny tydzień 3 okresu przygotowań. Tydzień 11 trochę sprowadził mnie na ziemię – po chorobie jednak warto trochę zmniejszyć obciążenia. Ja tego nie zrobiłem i w bieganiu przytrafiła mi się drobna kontuzja – na szczęście to tylko drobne nadwyrężenie, które zmusiło mnie do opuszczenia jednego treningu biegowego i rowerowego. Przezornie zrezygnowałem także z niedzielnej zakładki i zrobiłem tylko część rowerową. Kolano na szczęście już się pozbierało.

W tym tygodniu zrealizuje nieco ponad 10h treningu. Powoli do planu zaczynam dokładać treningi specjalistyczne – zarówno biegowe jak i rowerowe.

Tak będzie kształtował się mój plan zajęć w tygodniu 12:

Z ciekawostek – plany SwimSmooth na których zacząłem pracować trochę mnie pokonały. Po pierwszej sesji technicznej byłem strasznie zmęczony. Kilkaset metrów scullingu z głową nad wodą i innych podobnych ćwiczeń strasznie dało mi w kość. Teraz już rozumiem, dlaczego w SwimSmooth twierdzą, że sesje techniczne też budują wytrzymałości i nie należy ich unikać 😉

W każdym razie postanowiłem, że w tym tygodniu zrezygnuję jeszcze z sesji na której ustala się czasy CSS (wymaga popłynięcia 2 czasówek na 400 i 200m). Grudzień nie był w moim wykonaniu udany pod względem pływania – sporo sesji basenowych mi wypadło z powodu choroby. Dlatego w tym tygodniu jeszcze się trochę rozruszam i powtórzę pierwszą lekcję techniczną, która bardzo mi się spodobała i nastawiła mnie pozytywnie do tych planów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *