Plan treningowy triathlon – tydzień 15

Trening

No i znów tydzień się przekręcił. Niesamowite jak ostatnio czas szybko mija – już niedługo start testowy w półmaratonie, a ja ciągle w lesie. Niestety 2015r jak na razie ciągle pod wiatr. Już myślałem, że wyjdę z treningami na prostą, ale dziecko w przedszkolu = ciągłe wirusy w domu. W tym tygodniu przepadły mi dwa treningi z powodu ogólnego osłabienia – na szczęście skończyło się bez większych przygód.

W tym tygodniu zaplanowałem coś takiego:

Z ciekawszych rzeczy, od tego tygodnia zmieniam wreszcie grafik basenów na 2×90 minut. Umożliwi mi to realizowanie pełnych treningów z planu od Swim Smooth. Jak do tej pory robiłem pojedyncze treningi i jestem pełen nadziei. Treningi są bardzo ciekawe, szczegółowo rozpisane i co najważniejsze już widzę pierwsze efekty tj. poprawiła się wytrzymałość oraz praca nóg. Treningi są (jak dla mnie) ciężkie oraz bardzo ciężkie. Najłatwiejsze są póki co sesje „long swim”. O dziwo treningi techniki są już znacznie trudniejsze – jednak przepłynąć 2,5km w większości robiąc drille typu sculling, pływanie na nogach itp wcale nie jest tak prosto ;-). No i wisienka na torcie czyli sesje „fresh & fruit” – czyli pływanie progowe/sprinty/time trial i inne tortury.

No Responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *