Plan treningowy triathlon – tydzień 6

Autor zdjęcia: https://www.flickr.com/people/mattcoarr/ Licencja CC

Autor zdjęcia: https://www.flickr.com/people/mattcoarr/ Licencja CC

Przede mną dwa ciężkie tygodnie. Zgodnie z planem rocznym, w najbliższym muszę zrealizować 11h treningu nie licząc gimnastyki siłowej i rozciągania, więc będzie co robić. W tym tygodniu planuję oczywiście kilka akcentów siłowych/szybkościowych w każdej z 3 dyscyplin.

Szczegółowe plany na 6. tydzień przygotowań wyglądają tak:

Tydzień 5, który obecnie kończę minął dość przewidywalnie – udało mi się zrealizować wszystkie założenia i trochę wyklarowałem sobie ćwiczenia z gimnastyki siłowej, które będę wykonywał. Mój priorytet to wzmocnienie mięśni pośladkowych i w okolicach bioder.

Zaczynam też poważnie myśleć o zakupie gum treningowych – na razie mam jedną opaskę do jogi pożyczoną od żony i całkiem fajnie się z tym ćwiczy. Gumy można wykorzystać zarówno do gimnastyki siłowej jak i do treningu techniki pływackiej. Da się nawet zrealizować typowy trening siłowy dysponując odpowiednim zestawem gum, a ćwiczenia są ciekawsze niż przerzucanie żelastwa.

W tygodniu 6. zamierzam realizować podobne założenia jak w tygodniu 5., z tym że na basenie w tym tygodniu skupię się na właściwej rotacji i chwycie wody. Powoli też uczę się pływać z Finis Tempo Trainer i coraz bardziej zaczyna mi się to podobać zwłaszcza w kontekście pływania na progu CSS. Niedługo pokuszę się o jakąś recenzję tego sprzętu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *