Roczny plan treningowy – aktualizacja

kalendarzTak jak pisałem wcześniej przydarzyła m się niestety choroba. Zaczęło się dzień przed Wigilią i z różnym nasileniem trzymało praktycznie dwa tygodnie. Zgodnie z zaleceniami Friela musiałem więc troszkę zmodyfikować swoje założenia treningowe. Pech chciał, że choroba wypadła w tygodniu po tygodniu regeneracyjnym, tak więc siłą rzeczy wyszły mi prawie 20 dni odpoczynku, a teraz wznawiam treningi w momencie, gdy obecny cykl wchodzi w fazę dużych obciążeń (11-12h). Wolę zaraz po chorobie nie wracać na takie obroty bo mogłoby się to źle skończyć. Dlatego postanowiłem nieco zmodyfikować plan roczny. Najjbliższe 2 tygodnie przetrenuję z obciążeniem 9,5h i 11h, potem zrobię sobie tydzień regeneracyjny i kolejny okres skrócę do 3 tygodni, ćwicząc 2x11h + 6h. Dzięki temu uda mi się pod koniec kolejnego okresu wrócić z grafikiem do wersji pierwotnej.

Tak wygląda zaktualizowana wersja planu rocznego – plan roczny v.2 (pierwsza wersja planu była opisana tutaj).

Dzisiaj także opublikuję w kolejny wpisie plan bieżącego tygodnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *